Prekyba ir konsultacijos
+370 612 91887
Servisas
+370 611 22022
Atsarginės dalys
+370 687 21708
Naudota technika
+370 616 54503

John Deere Tier3b (IT4) variklių technologija – TIK DYZELINAS !

  1. Nuo 2011.01.01 Europos Sąjungoje įsigaliojo Tier IIIb (IT4) išmetamų deginių reikalavimai 130–559 kW galios varikliams, naudojamiems ne keliais judančiose transporto priemonėse (traktoriuose, kombainuose ir pan.). Šie reikalavimai, kaip nei vieni kiti iki šiol buvusiųjų tiesiogiai įtakos mašinų eksploatacijos kaštus bei naudojimo patogumą.

  2. Tam, kad pasiekti Tier IIIb (IT4) reikalavimus, šiuo metu pasaulyje plačiausiai naudojamos dvi technologijos:
    • EGR + EF (išmetamų dujų recirkuliacijos sistema + išmetamų dujų NOx ir kietųjų dalelių filtras). Ši technologija naudoja tik visiems įprastą dyzeliną.
    • SCR (selektyvinio katalitinio redukavimo katalizatorius). Šiai technologijai kartu su dyzelinu reikalingas vandens karbamido tirpalas (geriau žinomas AdBlue pavadinimu).
  3. John Deere, kaip ir keletas kitų didžiausių ne kelių transporto priemonių variklių gamintojų, tokių kaip Cummins, Perkins, Caterpilar, JCB, pasirinko EGR + EF variklių technologiją Tier3b (IT4) reikalavimams įgyvendinti, kaip technologiją geriausiai pritaikytą žemės ūkio specifikai bei klientų poreikiams.

  4. EGR + EF technologija užtikrina du labai svarbius vartotojui dalykus:
    • Mašinose naudojamas vien tik dyzelinas.
    • Aiškiai numatomi eksploatacijos kaštai: John Deere 8R serijos traktorių kietųjų dalelių filtro keisti, jei tinkamai eksploatuojama, nereikia! Viena darbo valanda eksploatuojant Tier IIIb (IT4) emisijos variklį su EGR + EF filtru John Deere traktoriuose  vartotojui kainuos tik 0,14 Eur brangiau nei varikliuose su Tier IIIa emisija.
  5. Nors SCR variklių technologija gana plačiai paplitusi kelių transporto priemonėse (sunkvežimiuose bei vilkikuose), potencialūs žemės ūkio mašinų su SCR technologija naudotojai turėtų žinoti, kad:
    • Ūkyje reikės spręsti vandens karbamido tirpalo tiekimo, sandėliavimo (užšala esant žemesnei nei -11 C temperatūrai), užpildymo lauke klausimus.
    • Traktoriuje ar kitoje mašinoje bus papildoma įranga, kad sistema funkcionuotų – papildomas vandens karbamido tirpalo bakas, dozavimo, pašildymo sistemos bei SCR katalizatorius.
    • Skaičiuojant tikruosius eksploatacijos kaštus reikia numatyti vandens karbamido tirpalo (AdBlue) kaštus (apie 2LT/ltr, sunaudojimas apie 10% nuo sunaudojamo dyzelino kiekio) bei kaštus SCR katalizatoriaus keitimui.
  6. Atkreipiame dėmesį, kad kai kurie gamintojai pasirinkę SCR variklio technologiją, savo reklamose pateikia naujų traktorių degalų sąnaudas neįskaičiuodami vandens karbamido tirpalo (AdBlue) sąnaudų. Mūsų nuomone, tokiu būdu klientai yra sąmoningai klaidinami dėl tikrųjų mašinos eksploatacinių kaštų.

Dažniausiai užduodami klausimai apie IIIb etapo emisijų reikalavimus.

Spustelėkite šią nuorodą, jei norite sužinoti daugiau apie IT4 technologiją.

Video apie naująją variklių technologiją