Sekite mus:
Technikos pardavimai
Servisas
Atsarginės dalys
Technikos pardavimai
Servisas
Atsarginės dalys
Sekite mus:

Išaugo John Deere prekės ženklo vertė

2012-10-22

Pernai pirmą kartą patekusi į Interbrand geriausių pasaulio prekių ženklų 100-uką*, 2012-aisiais bendrovė John Deere dar labiau pagerino rezultatus. Interbrand duomenimis, John Deere prekės ženklo vertė yra 4,221 milijardo JAV dolerių, t. y. 16 proc. daugiau nei 2011 m. Minėdama 175-erių metų veiklos sukaktį John Deere palypėjo 12 laiptelių aukščiau ir dabar užima 85-ąją vietą, aplenkdama tokius žinomus prekių ženklus kaip Starbucks, MasterCard, Harley Davidson ir Ferrari.

„Moline, Ilinojuje (JAV), įsikūrusi bendrovė džiaugiasi ilgamete sėkme, nes kertinės vertybės – vientisumas, kokybė, atsidavimas ir inovatyvumas – yra svarbiausia bendrovės prekės ženklo strategijos dalis, visame pasaulyje kruopščiai puoselėjama 60 000 darbuotojų. Bendrovė lieka „ištikima visiems, kas ištikimas žemei“ ir remia žemės ūkio plėtros mokomąsias programas tokiose šalyse kaip Rusija ir Ukraina. Šis atsidavimas ir savitumas aiškiai atitinka esminius prekės ženklo auditorijos siekius ir ne tik juos – tai galėtų paliudyti daug kur matoma John Deere simbolika,” – komentuoja Interbrand.

„Geresnė pozicija geriausių prekių ženklų sąraše rodo mūsų pažangą, pasiektą už Šiaurės Amerikos rinkos ribų, – teigia Žemės ūkio ir vejos priežiūros technikos padalinio prezidentas Markas von Pentzas. –Ji taip pat atspindi mūsų nuolatines pastangas teikti vertingus sprendimus klientams, vienaip ar kitaip susijusiems su žeme, nesvarbu, ar kalbėtume apie maisto, atsinaujinančios energijos, žaliavų gamintojus, ar apie statybininkus, infrastruktūros specialistus.“

 

* Interbrand prekių ženklų vertinimo metodologija, atitinkanti ISO reikalavimus; ja vadovaujantis analizuojama, kaip prekės ženklas veikia organizaciją finansiškai ir klientų lūkesčių patenkinimo atžvilgiu.